אפליקציה לניהול אירועים שעושה את החיים קלים יותר

מפיקים חגיגה

כיום, ניתן למצוא הלכה למעשה אפליקציה שעונה לשם עולם האירועים. זוהי בדיוק האפליקציה שאתם מחפשים על מנת להפוך את תכנון האירוע שלכם לפשוט יותר. בעזרת אפליקציה זו אתם תוכלו לנהל אתהאירוע שלכם בצורה הרבה יותר נינוחה, נעימה והמירה. אז מה כוללת בעצם אפליקציה לניהול אירועים ואיך היא יכולה לסייע לכם? הנה כל המרכיבים החשובים:

כל מה שהאפליקציה כוללת

       תכנון מספר אירועים - בזכות האפליקציה הזו, אתם לא מוגבלים רק לאירוע אחד. אם אתם צריכים לארגן שניים שלושה או חמישה אירועים בו זמנית - כל המידע שמור על האפליקציה עם הפרדה נוחה במיוחד.

       פניה לספקים - בתוך אפליקציה לניהול אירועים, יש אינדקס מלא של כל הספקים בתחום האירועים.הדבר גם כולל אולמות, גני אירועים, מועדונים, תקליטנים, ספקי קייטרינג, ספקי אטרקציות, וכיו"ב. כמו כן בתוך האפליקציה יש אפשרות ליצור קשר בצורה נוחה מאד עם כל אחד מהספקים, בין אם דרך האפליקציה ובין אם דרך הודעת דוא"ל או יצירת קשר טלפוני, כולל בדיקת מיקום GPS על המפה.

       ניהול המוזמנים - כמובן שמדבור על אפליקציה לניהול אירועים שמאפשרת לכם גם לנהל את רשימת המוזמנים שלכם. אפשר להכניס את השמותשל כל המוזמנים, לחלק לפי משפחות ולפי סוג. לאחר מכן תוכלו לסדר אותם בשולחנות השונים, כדי לראות איך יוצרים את סידורי הישיבה הטובים ביותר. אפשר גם לסמן מי אישר את הגעתו ולמי ממתינים.

       תקציב - אתגר גדול מאד הוא לעולם לא לחרוג מהתקציב לאירוע שלכם. בעזרת אפליקציה לניהול אירועים תוכלו לעשות זאת. מכניסים מכסת תקציב, ועבור כל שירות מכניסים את המחיר - ומקבלים התראה אם מתקרבים לגבול.

 

החיים הרבה יותר פשוטים

אז מי אמר שניהול של אירוע חייב להיות כאב ראש? במקום זה, אתם יכולים להוריד את האפליקציה של עולם האירועים למכשיר הסלולרי שלכם, ולהתחיל לנהל ולארגן את כל האירוע מתחילתו ועד סופו בצורה פשוטה מאד.

 

Share on Facebook
לא הבנתי
You must be in Edit Mode to enter content, and then you can use the Module Action Menu or Module Action Buttons to manage content